EEN 360° MARKONDERZOEKSBUREAU

Incidence is een 360° marktonderzoeksbureau, dat wil zeggen dat we de methodologische oplossing kunnen toepassen die het best aan uw probleem is aangepast.

In tegenstelling tot andere onderzoeksbureaus beperken wij ons niet tot enkel online enquêtes of enkel face-to-face-enquêtes.

Kwalitatieve onderoeken
%
Kwantitatieve onderzoeken
%
Mystery shopping
%
Desk research
%
markonderzoeksbureau

Marktonderzoek betekent niet enkel politieke opiniepeilingen uitvoeren ...

Een Business Club die wil weten of zijn leden tevreden zijn, een beursorganisator die de ervaring van zijn bezoekers wil meten, een automerk dat de gemiddelde korting wil kennen die zijn concurrenten toepassen, een kmo die de tevredenheid bij zijn klanten wil kennen, een boekhoudkantoor dat zijn diensten wil uitbreiden… Voorbeelden genoeg dus van onderzoeken die wij uitvoeren...

Onze aanpak

Onze aanpak berust op een dynamiek met drie niveaus :

  • Een precieze visie op de markt;
  • De perceptie van uw unieke en specifieke profiel binnen deze markt;
  • De beheersing van de marktonderzoeksprincipes en -tools.