ANALYSE VAN DE ERVARING VAN KLANTEN

Via een analyse van de ervaring van klanten kunnen bedrijfsleiders en eventorganisatoren in de schoenen van hun klanten gaan staan en mogelijke verbeteringen identificeren

Incidence is als marktonderzoeksbureau gespecialiseerd in de uitvoering van onderzoeken binnen de organisatie van evenementen.  Incidence ontwikkelde twee producten voor eventorganisatoren en beursexposanten.

Storytelling onderzoek

Waarom een analyse van de ervaring van klanten?

Storytellingonderzoek

Een storytellingonderzoek gebeurt voor aanvang van een evenement. Via dit onderzoek kunt u relevante en originele informatie verzamelen zodat er over uw evenement wordt gesproken. Concreet bieden de resultaten van dit onderzoek stof voor uw persbericht en persconferentie. Incidence kan ook persberichten opstellen en een persconferentie organiseren.

Storytelling werkt!

Hieronder ziet u enkele voorbeelden van persartikels die op basis van onze storytellingonderzoeken worden opgesteld:

Analyse van de bezoekerservaring

Een analyse van de klantenervaring heeft drie hoofddoelen:

  • Het identificeren van het profiel van uw klanten of uw bezoekers, en van hun ervaring tijdens het evenement.
  • Het analyseren van de motivering en de tevredenheid van bezoekers van een beurs, een winkel of een evenement.
  • Identificeren wat er tijdens komende beurzen of evenementen kan worden veranderd voor een betere klantenervaring (mogelijke verbeteringen).

Incidence kan de analyse van de klantenervaring  in situ uitvoeren, met andere woorden: rechtstreeks op het evenement of online indien we over de contactgegevens van de bezoekers beschikken. We beschikken over een netwerk tweetalige enquêteurs die gespecialiseerd zijn in het uitvoeren van enquêtes tijdens evenementen. Daarnaast kunnen we ook autonome enquêteposten op uw evenement installeren.

Etude de storytelling

Alle marktonderzoeken van Incidence gebeuren op maat van onze klanten. We kijken ernaar uit om samen met u uw marktonderzoeksproject onder de loep te nemen.

Dankzij zijn uitvoerige ervaring in het uitvoeren van enquêtes voor beurzen is Incidence uw ideale partner voor uw storytellingenquêtes of voor het analyseren van de ervaring van uw klanten.

Contacteer ons voor bijkomende informatie.