WAARDEN & KWALITEITSGARANTIES

Onze waarden

Onze missie is u te helpen een antwoord te vinden en u te begeleiden bij de implementatie van oplossingen.

Incidence wil uw spiegel zijn om :

  • Na te denken over uw project;
  • U te helpen uw project zo getrouw mogelijk te bekijken.
  • Onze kwaliteitsgaranties

    Als lid van het internationale netwerk Esomar verbind, Incidence zich ertoe om de deontologische codes en regels binnen de sector te respecteren.

    Esomar
    de organisatie van marktonderzoeksbureaus in Belgïe

    Incidence is a lid van CUBE (Consumer Understanding Belgium, vroeger Febelmar), de organisatie van marktonderzoeksbureaus in Belgïe

    Het enquêteproces berust op een geheel van stappen en kwaliteitscontroles die kunnen worden geschematiseerd aan de hand van een ijsberg, met een zichtbaar en een onzichtbaar deel:

    Iceberg_
    Analyse - Terrain nl
    • Selectie van de moderators en de enquêteurs;
    • Diepgaande briefing van de betrokkenen en de enquêteurs;
    • Volledig transparante toegang tot onze field supervisors;
    • Ervaren moderators, die opgeleid werden voor kwalitatieve onderzoekstechnieken;
    • Strike selectiecriteria voor de respondenten, die samen met u worden bepaald;
    • Vragenlijst die door u wordt goedgekeurd;
    • Debriefing na elke discussiegroep;
    • Betrokkenheid van het management bij elke stap van het onderzoeksproces;
    • Verticale en horizontale analyse van alle kwalitatieve onderzoeken;
    • Uitvoering van minimaal 5% extra van de gevraagde steekproef;
    • Data cleaning in 4 fasen:

    1. Visuele analyse van de resultatenmatrix
    2. Afdruk van een eerste whole count
    3. Schoonmaken van onvolledige, incoherente… gegevens
    4. Afdruk van een tweede whole count