Kwaliteitslabels

Het aanbod kwaliteitslabels van Incidence

Labels om de kwaliteit van de klantenervaring en -tevredenheid te belichten.

Als antwoord op de noden van zijn klanten en de Belgische markt ontwikkelde Incidence onlangs twee nieuwe, exclusieve kwaliteitslabels : ‘Happy Clients’ en ‘Happy Services’.

Concreet garanderen deze labels dat uw diensten voldoen aan kwaliteitsnormen en dat uw klanten tevreden zijn.

Waarom een label?

De kwaliteitslabels van Incidence vervullen meerdere functies:

Diagnostiek

De labels garanderen dat de diensten die u aanbiedt en de ervaring van uw klanten kwaliteitsvol zijn. Bovendien kunt u aan de hand ervan makkelijk uw eigen evolutie of de scores van andere spelers binnen uw sector analyseren.

Operationeel

De labels en uitgevoerde audits brengen eventuele aandachts- en verbeterpunten naar voren.

Communicatie

Het zijn uiterst efficiënte tools om te communiceren naar uw klanten en partners. U kunt de labels makkelijk aanwenden voor uw interne en externe communicatie-uitingen om zo de kwaliteit van uw diensten te certificeren.

Aan uw klanten tonen dat u naar hen luistert, stelt hen op zich al tevreden.

Hoe behaalt u deze labels?

Elk label is gebaseerd op een strikt charter en op een specifieke methodologie:

  • Het label ‘Happy Clients’ certificeert dat uw klanten tevreden zijn. Om dit label te behalen, moet er een tevredenheidsenquête bij uw klanten worden uitgevoerd. Meer informatie over de tevredenheidsenquêtes vindt u hier..
  • Het label ‘Happy Services’ certificeert dat de diensten die uw bedrijf biedt, overeenstemmen metuw richtlijnen en tevens aan bepaalde kwaliteitsnormen. Om dat label te verkrijgen, moet er een mystery shopping-programma op poten worden gezet. Meer informatie over onze mystery shopping-oplossingen vindt u hier.

De audits die Incidence uitvoert, worden steeds op maat gemaakt naargelang uw noden, maar beantwoorden tevens aan een strikt kwaliteitscharter.

Het kwaliteitscharter

Dit kwaliteitscharter werd door Incidence ontwikkeld na meer dan 15 jaar ervaring in tevredenheidsonderzoek en mystery shopping.

Het charter garandeert dat het behaalde label aan een kwaliteitsnorm voldoet. Samen met het label krijgt u ook een kwaliteitsscore toegekend. Deze score wordt door Incidence berekend op basis van de resultaten van de kwaliteitsaudits.

Wilt u ook een bedrijf met een Happy Clients- of Happy Services-label worden? Contacteer ons

De twee labels zijn onafhankelijk van elkaar; u kunt er dus voor kiezen om slechts één label te behalen.